Tviter testira nove, interaktivne tipove oglasa u nastojanju da poveća svoju promotivnu privlačnost.
Vaš Tviter fid će uskoro postati mnogo zanimljiviji, sa tri nova formata oglasa na putu koji za oglašivače izgledaju veoma impresivno, ali za korisnike bi to moglo da učini da vaš feed deluje malo komercijalnije, što bi moglo potrajati navikavanja.
Prvo, Tvitter uvodi novi format pod nazivom „Interaktivni tekstualni oglasi“, koji će omogućiti oglašivačima da povežu odredišne stranice sa odabranim rečima u okviru svoje veće kopije oglasa.
I kao što možete videti ovde, novi ekran izgleda mnogo drugačije od vaših redovnih tvitova.
„Ovi oglasi će se pojaviti sa većim, smelijem fontom od standardnog Tvitter fonta na vremenskoj liniji. Oglašivači mogu da istaknu do tri reči u svom tekstu oglasa koje će, kada na njih kliknu, usmeriti potrošače na odredišne stranice koje je izabrao brend.“
Brendovi će takođe moći da biraju između 10 istaknutih boja za svoje izabrane termine, što će ovo učiniti veoma privlačnim i potencijalno zaustavljanjem pomeranja.
Ali to je velika promena o kojoj će korisnici Tvitera bez sumnje imati mišljenje. Ipak, to je dobro izgleda, inovativno rešenje, koje bi moglo izazvati veliko interesovanje.
Mali broj brendova sa sedištem u SAD trenutno testira novi format interaktivnog teksta.
Sledeći je „Oglasi za istraživače proizvoda“, koji je verovatno najimpresivniji novi format od ova tri.
Kao što je ovde prikazano, oglasi Product Ekplorer-a će predstaviti vaše proizvode u 3D u okviru vašeg promovisanog tvita, a korisnici će zatim moći da prevlače i rotiraju stavku da bi je videli iz različitih uglova.
Facebook, Pinterest, Instagram i Snapchat već imaju slične ponude, ali to je prvi put da je Tviter napravio sledeći korak ka potpuno interaktivnom, 3D displeju. I izgleda sjajno, i bez sumnje će biti popularan kada postane dostupan većem broju brendova.
Na kraju, Tvitter testira „oglase za kolekciju“ koji omogućavaju brendovima da prikažu niz slika koje prate glavni fokus tvita.
„Brendovi mogu prikazati primarnu sliku heroja sa do pet manjih sličica ispod. Primarna slika ostaje statična dok potrošači mogu da pregledavaju sličice pomoću iskustva horizontalnog pomeranja.
Što je još zanimljivije, svaka slika u vašoj kolekciji može da usmeri potrošače na drugu veb lokaciju ili odredišnu stranicu proizvoda.
Tvitter trenutno testira kolekcionarske oglase sa izborom oglašivača u SAD.
Sva tri njegova nova formata oglasa biće vidljiva ljudima na iOS-u, Android-u i vebu, sa interaktivnim elementima koji će raditi u svim verzijama aplikacije.
To su svakako zanimljivi eksperimenti – neki od najambicioznijih formata oglasa na Tvitteru do sada, a sa platformom koja želi da značajno poveća upotrebu i prihod u naredne dve godine, mora da učini sve što može da uvede nove opcije i privuče više oglašivača sa svojim prinosima.
Što će ovi bez sumnje učiniti – iako još nisu spremni za potpuno lansiranje:
„Dok počinjemo sa ranim eksperimentima, nastojaćemo da razumemo kako novi formati imaju odjek kod potrošača i donose rezultate za oglašivače. Mi ćemo testirati, učiti i ponavljati na osnovu performansi i povratnih informacija klijenata.”
Dakle, nema određenog datuma za potpuno izdanje, ali Tvitter će uskoro nastojati da svoje nove formate oglasa uvede u sve brendove i regione, pružajući više načina da angažuje vašu tvit publiku.