Snapchat predstavlja dron, napredne AR alate i nove integracije trgovine.
Snapchat je održao svoj godišnji samit partnera, na kojem je najavio niz novih alata i funkcija, uključujući napredne AR alate za brendove e-trgovine, poboljšane sisteme koji pomažu većem broju preduzeća da kreiraju AR iskustva i mali dron pod nazivom ‘Pixy’ koji će vas pratiti unaokolo. i otpremite video u aplikaciju.
Što je verovatno najbolje mesto za početak – razvijeno od strane Zero Zero Robotics, sa kojim je Snap udružio prošlogodišnji Snap-ov novi Pixy dron, vredan 230 dolara, stati će u vaš džep, što ga čini lakim za poneti sa sobom bilo gde.
Kao što možete videti na ovom klipu, vaš lični Pixy dron će leteti nekoliko stopa iznad vas i snimati i fotografije i video zapise. Kada se završi, dron će otpremiti sav svoj sadržaj u vaše Snap Memories, tako da vi birate šta ćete otpremiti u aplikaciju ili bilo koju drugu aplikaciju preuzimanjem sadržaja.
To bi moglo da izazove novi kreativni trend, iako bi cena mogla biti malo visoka za nekoliko prilagođenih snimaka. Ali bez sumnje će doći do nivoa usvajanja, a kada ti prvi primeri počnu da se postavljaju, mogli bi brzo postati popularni.
Pixy dron će u početku biti dostupan u SAD i Francuskoj preko Pixy.com.
Trgovina je još jedan razvojni fokus za Snap, posebno preko AR-a, a kompanija je već uspostavila partnerstvo sa nizom velikih brendova kako bi stvorila integracije u stvarnom svetu i digitalnu odeću i razvila sledeću fazu otkrivanja proizvoda.
Zaista, tokom prošle godine, Snap kaže da je oko 250 miliona njegovih korisnika koristilo AR sočiva za kupovinu, koristeći ih više od 5 milijardi puta.
Nadovezujući se na ovo, Snap želi da olakša brendovima da izgrade AR iskustva, sa novim AR šablonima za kupovinu u Lens Veb Builder-u i novim alatom za obradu slika koji će omogućiti preduzećima da transformišu svoje postojeće fotografije proizvoda u sredstva spremna za AR za iskustva sa isprobavanjem objektiva.
Kao što možete videti ovde, kroz ovo će Snapchatters moći da isproba odeću digitalno, tako što će snimiti selfi celog tela, a zatim pregledati vaše opcije.
Šta će korisnici moći da urade u Snap-ovom elementu „Dress Up“, koji će posvetiti više pažnje raznim alatima za kupovinu i isprobavanje.
To je kao Instagram kartica Prodavnica, ali je naprednija – i kako sve više brendova otprema više svojih proizvoda, mogla bi postati sve vrednija destinacija za otkrivanje proizvoda unutar aplikacije.
Snap takođe razvija još jedan alat koji će brendovima olakšati da naprave potpuno digitalne verzije svojih proizvoda, sa novom platformom za upravljanje 3D imovinom gde brendovi mogu da naruče ili kreiraju 3D modele svojih proizvoda za prikaz u aplikaciji.
Meta razvija slično, sa ciljem da pruži privlačnije, impresivnije iskustvo sa proizvodima i poboljša kupovinu u aplikaciji, dok je proširena prednost to što će takođe omogućiti Meta da doda više objekata u svoju biblioteku 3D modela koje kreatori mogu da uključe u okviru svojih Horizon Vorlds VR kreacija.
Snap će takođe razmotriti kako može da iskoristi isto, što bi moglo da vidi da ovi 3D modeli igraju ulogu u njegovom predstojećem iskustvu AR naočala.
O čemu se još uvek relativno ćuti. Razni programeri i testeri već eksperimentišu sa naprednim naočarima, ali Snap nije podelio ništa novo o projektu od prošlog marta.
Iako je podelio ovo:
Na kraju, to je Snap-ova vizija – što je primetio izvršni direktor Evan Spiegel, dok je takođe suptilno istraživao Metine planove metaverzuma:
„Proširena stvarnost je važna jer kombinuje moć računara sa onim što vidimo i doživljavamo ispred sebe u stvarnom svetu. Omogućava nam da koristimo računare u poznatom okruženju, neometano utkajući tehnologiju u naše živote.”
Drugim rečima, ne morate da se isključite u potpuno uronjenom VR okruženju da biste iskusili najbolje od onoga što Snap može da ponudi – što je verovatno dobra stvar, jer se ne može reći koji su negativni uticaji potpuno zatvorenog metaverzuma iskustvo može biti tokom dužeg perioda upotrebe.
Mislim, društveni mediji već sada mogu biti prilično štetni i može biti teško pobeći. Možete samo da zamislite da će to biti još gore kada je svuda oko vas, zauzimajući celu vašu perspektivu.
Što se tiče kreatora, Snap je takođe pregledao svoj nadolazeći „režim direktora“, koji će obezbediti naprednije alate za uređivanje unutar aplikacije, uključujući kontrole dvostruke kamere, tako da možete istovremeno da koristite prednju i pozadinu za kreiranje sadržaja od 360 stepeni.
To bi zapravo moglo da posluži iskustvima nalik VR-u u aplikaciji, preko sveobuhvatnijeg iskustva sa objektivom – iako, kako Spiegel primećuje, to zapravo nije fokus Snapa.
U međuvremenu, na Lens Studio-u, Snap takođe uvodi neke nove alate za efekte i ažuriranja, uključujući Lens Cloud, koji će olakšati dodatno skladištenje podataka za izgradnju ekspanzivnijih AR iskustava, i praćenje zraka zbog čega će AR elementi izgledati još realističnije.
Kao što vidite, mnogo se dešava u Snap-ovim kreativnim alatima, ništa potpuno revolucionarno, kao takvo (kao što bi bili AR naočari), ali neki veliki razvoji u svakom slučaju, koji će pomoći Snapu da zadrži svoju prednost u AR prostoru.
Što se i drži, uprkos tome što se borimo protiv daleko boljih rivala. Iznova i iznova, Snap je pokazao svoju pamet na tržištu, što mu je omogućilo da pobedi druge aplikacije, i dok Meta i Apple takođe grade AR iskustva, nema šta da se kaže da Snap neće nastaviti da pobeđuje ovde, kroz čistu snalažljivost i razumevanje tržišta, što ga već pokreće napred.
Konačno, pored ažuriranja svojih proizvoda, Snap je takođe podelio neke nove uvide u upotrebu, koji dodatno naglašavaju njegov sve veći domet i uticaj.
Aplikacija sada dostiže preko 600 miliona aktivnih korisnika mesečno, u odnosu na 500 miliona koliko je prijavila u maju 2021., dok Snap takođe opslužuje više od 332 miliona dnevnih aktivnih korisnika, kao što je nedavno podelio u svom ažuriranju u prvom kvartalu.
Poređenja radi, Tviter, koji se generalno smatra uticajnijim, ima 217 miliona aktivnih dnevno – tako da Snap ima preko 100 miliona više korisnika od platforme koja će uskoro biti u vlasništvu Elona Maska.
Naravno, deo uticaja Tvitter-a je i ko ga koristi, pri čemu novinari, političari i drugi istaknuti glasovi redovno dele svoje misli, ali čak i tako, veličinu Snap-a vredi istaći, jer se i dalje čini kao zanemaren element.
Pored toga, Snap kaže da sada dostiže više od 75% ljudi od 13 do 34 godine u preko 20 zemalja.
Opet, ne treba zanemariti značaj Snapa.
Sve u svemu, prezentacija je bila odličan prikaz Snap-ovih alata koji se razvijaju i njegovog naprednog fokusa na AR, što će ga održati u dobrom položaju dok prelazimo u sledeću fazu digitalne veze.
Opet, s obzirom na zabrinutost u vezi sa VR-om i potrebu da se prodaja slušalica značajno poveća kako bi se osiguralo optimalno usvajanje, AR će verovatno biti uticajniji u svakom slučaju, a Snap-ovi pametni alati i integracije već pokazuju šta je moguće, na nekoliko frontova i ranije bilo ko drugi se čak približi toj sledećoj fazi.