Snapchat pokreće “Dinamične priče” za izdavače vesti da prezentuju ažurirani sadržaj vesti u aplikaciji.
Snapchat želi da pomogne korisnicima da budu u toku sa najnovijim vestima i informacijama u aplikaciji, lansiranjem nove funkcije dinamičkih priča, koja u suštini omogućava partnerskim izdavačima da povežu svoj fid sadržaja sa platformom, kako bi se osiguralo da su najnovija ažuriranja odražava se kroz njihovo prisustvo u aplikaciji.

Kako je objasnio Snap:
„Uvek smo osećali duboku odgovornost da istaknemo vesti i informacije koje su verodostojne i iz pouzdanih i jasnih izvora. Sa dinamičkim pričama – ovaj novi Discover format koristi RSS feed partnera za automatsko kreiranje priča od sadržaja koji izdavač već kreira na vebu.“
Dakle, umesto da izdavač mora ručno da bira i ažurira svoj Discover fid, Dinamic Stories će reagovati na ažuriranja kako budu otpremljena, obezbeđujući da se najnovije vesti i ažuriranja odražavaju u aplikaciji.
„Bilo da se radi o udarnim vestima iz verodostojnih izvora o ratu u Ukrajini ili najnovijim vestima u pop kulturi ili modi, Dinamic Stories pomaže Snapchatterima da saznaju o svetu kako se dešava.
Ažuriranje će pojednostaviti radni tok za partnerske izdavače, olakšavajući im da ostanu povezani sa 319 miliona aktivnih korisnika Snapchata dnevno. Takođe će pomoći da se poboljša protok informacija u aplikaciji, obezbeđujući da se najnovije, najaktuelnije informacije dele sa Snap-ovom publikom, što bi moglo da im pomogne da se oni više angažuju i više u najnovijim velikim pričama dok pauza.
Snapchat je postigao veliki uspeh sa svojim Discover sadržajem, sa formatom koji je usklađen sa evolucijom ponašanja u potrošnji medija, posebno u pogledu kraćih video sadržaja nalik TV-u. Imati direktnu vezu sa mlađom publikom je takođe snažan mamac za partnere izdavače, a pojednostavljivanje ovoga će bez sumnje biti atraktivna opcija – iako će postojati izvesna oklijevanja u oslanjanju na automatizovani fid koji će predstavljati vašu publikaciju u aplikaciji, konačno u početnim fazama.
Snapchat kaže da je već počeo da testira novu opciju u SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj i Indiji, sa početnim partnerima uključujući Akios, Bloomberg, ESPN, GK i još mnogo toga.
To bi na kraju mogla da bude važna inicijativa – posebno u Indiji, gde Snap sada dobija na zamahu i povećava svoju korisničku bazu. Ako Snap može da postane više uslužni program, ne samo za povezivanje, već i za sadržaj vesti, to će omogućiti da se više korisnika vraća u aplikaciju, a pojednostavljivanje ovog procesa za izdavače moglo bi da bude ključni korak.