Meta dodaje nove kreativne alate u Spark AR Studio, omogućavajući naprednije efekte.

Meta daje kreatorima AR više alata za izgradnju u svom Spark AR studiju, uključujući interaktivne audio alate, poboljšano mapiranje dubine, mešanje efekata i još mnogo toga.

Prvo, o audio opcijama – Meta uvodi „novi audio mehanizam“ koji će olakšati poboljšanja u obradi zvuka, što će kreatorima olakšati spajanje više audio izvora zajedno u efektima.

„Na primer, sada možete lakše da dodajete glasovne efekte, zvučne efekte i muzičke numere zajedno da biste stvorili privlačne i zabavne efekte za ples ili pevanje za Reels.“

U početku dostupni samo za Instagram, ovi novi alati će obezbediti veći kapacitet kreatorima AR-a da izgrade poboljšana audio iskustva, što bi moglo da pomogne da se stvori više interesovanja za trendove Reels-a.

Audio trendovi su odigrali ključnu ulogu u uspehu TikTok-a, do te mere da mnogi muzičari i producenti sada prave pesme imajući na umu TikTok. Meta bi takođe volela da se uključi u to, a poboljšana audio vizuelizacija i alati za angažovanje mogli bi da budu još jedan način da izazove više interesovanja i kreativnosti u okviru svojih aplikacija.

Meta je takođe ugradio nove kontrole dubine, koje pokreću LiDAR senzori, koji će obezbediti povećan kapacitet za bolje odzivne i transformativne efekte.

Kao što možete videti u njegovom primeru, Sparkov element „Tekstura dubine kamere“ će detektovati relativnu udaljenost površina i objekata od kamere i izdvojiti ove podatke kao teksturu.

„Potom možete koristiti podatke sadržane u ovoj teksturi da kreirate različite efekte koji odgovaraju dubini, kao što su naknadna obrada i svetlosni efekti.

Konačno, Spark takođe uvodi novu funkciju okluzije, koja će omogućiti kreatorima da bolje uklope virtuelne objekte u prostor iz stvarnog sveta.

„Sa okluzijom, virtuelnim objektima možete dati uverljiviji osećaj prostora tako što ćete ih delimično sakriti drugim objektima ili ih potpuno sakriti iz vidnog polja korisnika.

Omogućavanje kreativnije upotrebe AR-a je ključno za pobedu u sledećoj fazi digitalne veze, a kako Meta želi da lansira sopstvene AR naočare i uvede nas u promenu metaverzuma, takođe će morati da bude na vrhuncu digitalnog kreativnost, kako bi se maksimiziralo interesovanje i pažnja među publikom.

Snapchat je više puta pokazao svoju pamet u ovom pogledu, što je bio veliki deo njegovog stalnog uspeha, dok je TikTok, takođe, brzo postao lider u AR trendovima, sa efektima koji podstiču potpuno nove oblike kreativnosti i interakcije.

Dodavanjem ovih novih elemenata u Spark, Meta će se nadati da će se uhvatiti za isti – iako ostaje oblast u kojoj Meta još uvek ima načina da nadoknadi zaostatak, uprkos naprednim tehničkim kapacitetima.

Nove funkcije su dostupne u Spark AR Studiju do verzije 136, koju možete ovde.

Similar Posts