LinkedIn objavljuje novi džepni vodič!
LinkedIn objavljuje novi džepni vodič za efikasno brendiranje poslodavaca. Usred perioda širih promena, nakon pandemije (da li smo već u toku?), LinkedIn kaže da skoro polovina svih zaposlenih razmišlja o promeni uloga u 2022, dok ponovo procenjuju svoje mogućnosti.
Usred perioda širih promena, nakon pandemije (da li smo već u toku?), LinkedIn kaže da skoro polovina svih zaposlenih razmišlja o promeni uloga u 2022, dok ponovo procenjuju svoje mogućnosti.
Kada takođe uzmete u obzir rad od kućne smene i evoluirajuća očekivanja mlađih zaposlenih, jasno je da ljudi traže više od svojih svakodnevnih uloga, pri čemu su svrha i fleksibilnost sada ključni faktori u zadržavanju vrhunskih talenata.
Imajući ovo na umu, LinkedIn je objavio novi vodič o brendiranju poslodavaca, koji uključuje niz napomena o tome kako da maksimalno povećate privlačnost poslodavca na mreži.
Vodič na 8 stranica uključuje beleške o tome koje vrste sadržaja mogu pomoći da se poveća privlačnost potencijalnih kandidata u različitim fazama putovanja.
Postoji i primer mape puta interesovanja potencijalnog klijenta, koji dodatno naglašava potrebu za različitim vrstama sadržaja i saradnicima u procesu.
Poslednji deo kratkog vodiča govori o tome kako brendovi vide uspeh sa brendiranjem poslodavaca na LinkedIn-u, koji pruža opipljivije smernice zasnovane na ovim beleškama.
To je zgodan, brz pregled, koji bi vam mogao pomoći da razmislite ne samo o tome da budete proaktivniji u naporima za brendiranje vašeg poslodavca, već i o tome kako to možete da primenite u okviru šire strategije digitalnog pristupa.
Pravi ključ je, naravno, transparentnost i isticanje prednosti biti deo puta vašeg brenda. Za to morate imati i zdravu internu kulturu brenda, tako da vaši sadašnji zaposleni rado zagovaraju u vaše ime – a ako to imate, svakako je vredno promovisati i predstavljati putem društvenih medija kako biste privukli bolje, više odgovara kandidatima.
LinkedIn-ov vodič bi mogao da vam pomogne da pružite neke smernice o tome. Kratko je i besplatno. Vredi pogledati za inspiraciju.
LinkedIn-ov Vodič za brendiranje poslodavaca „Brend to Demand“ možete preuzeti ovde.