TikTok pokreće novi interaktivni alat.
TikTok pokreće novi interaktivni alat za uvid u tržište za bolje informisanje o strateškom planiranju.Ovo bi moglo biti veoma korisno u vašem TikTok marketinškom procesu.
TikTok je lansirao novu, interaktivnu platformu za uvide, koja vam omogućava da koristite niz filtera da biste otkrili ključne tačke podataka na vašem ciljnom tržištu.
Nova platforma, kojoj možete pristupiti ovde, pruža niz filtera za usaglašavanje sa svojom publikom i saznanje više o ključnim aspektima.
Kao što možete videti u ovom primeru, postoji niz alata za filtriranje podataka koje možete izabrati, uključujući lokaciju, demografiju, industriju, datum itd.
Na primer, ako želite da znate koji su ključni trendovi među korisnicima TikTok-a u SAD tokom Božića, dobili biste sledeće istaknute podatke:
Slično je Facebook-ovom interaktivnom alatu za uvid (takođe vredi pogledati), koji je dizajniran da vam pruži prilagođeniju perspektivu na ključne tačke podataka, za razliku od generalizovanijih studija i belih knjiga koje možda nisu usklađene sa vašim potrebama.
Informacije bi mogle da vam pomognu da usmeravate svoj strateški pristup i daju informacije o vašim izborima. Jedini nedostatak trenutno je to što TikTok baza podataka uvida ne izgleda previše duboka, tako da se mnoge iste tačke podataka pojavljuju u nekoliko kategorija, što znači da možda nisu toliko specifične koliko biste želeli.
Ali ipak, predstavljeni podaci se odnose na svaki element i pružaju više perspektive o tome šta se dešava u aplikaciji.
A s obzirom da je TikTok trenutno trenutno aplikacija i na putu da dostigne 1,5 milijardi korisnika 2022. godine, mnogi trgovci zaista traže više načina da se uključe u trendovske diskusije i izgrade prisustvo putem TikTok klipova.
Ako to zvuči kao vama, svakako bi trebalo da pogledate ovo, ako samo da saznate više o tome šta najnovije istraživanje kaže o korišćenju TikTok-a.