TikTok pokreće novi interaktivni alat.

TikTok pokreće novi interaktivni alat za uvid u tržište za bolje informisanje o strateškom planiranju.Ovo bi moglo biti veoma korisno u vašem TikTok marketinškom procesu.

TikTok je lansirao novu, interaktivnu platformu za uvide, koja vam omogućava da koristite niz filtera da biste otkrili ključne tačke podataka na vašem ciljnom tržištu.

@tiktokforbusiness

You heard that right—TikTok marketing insights from around the 🌎 are finally here. Find them all today with the TikTok Insights tool. Start exploring at our link in bio!

♬ original sound – TikTok For Business

Nova platforma, kojoj možete pristupiti ovde, pruža niz filtera za usaglašavanje sa svojom publikom i saznanje više o ključnim aspektima.

Kao što možete videti u ovom primeru, postoji niz alata za filtriranje podataka koje možete izabrati, uključujući lokaciju, demografiju, industriju, datum itd.

Na primer, ako želite da znate koji su ključni trendovi među korisnicima TikTok-a u SAD tokom Božića, dobili biste sledeće istaknute podatke:

Slično je Facebook-ovom interaktivnom alatu za uvid (takođe vredi pogledati), koji je dizajniran da vam pruži prilagođeniju perspektivu na ključne tačke podataka, za razliku od generalizovanijih studija i belih knjiga koje možda nisu usklađene sa vašim potrebama.

Informacije bi mogle da vam pomognu da usmeravate svoj strateški pristup i daju informacije o vašim izborima. Jedini nedostatak trenutno je to što TikTok baza podataka uvida ne izgleda previše duboka, tako da se mnoge iste tačke podataka pojavljuju u nekoliko kategorija, što znači da možda nisu toliko specifične koliko biste želeli.

Ali ipak, predstavljeni podaci se odnose na svaki element i pružaju više perspektive o tome šta se dešava u aplikaciji.

A s obzirom da je TikTok trenutno trenutno aplikacija i na putu da dostigne 1,5 milijardi korisnika 2022. godine, mnogi trgovci zaista traže više načina da se uključe u trendovske diskusije i izgrade prisustvo putem TikTok klipova.

Ako to zvuči kao vama, svakako bi trebalo da pogledate ovo, ako samo da saznate više o tome šta najnovije istraživanje kaže o korišćenju TikTok-a.

Similar Posts