LinkedIn pruža nove uvide u ključne trendove po regionima.

LinkedIn je pokrenuo novi resurs kako bi pomogao marketinškim stručnjacima da se granaju na međunarodna tržišta, pružajući niz uvida u ključne trendove i promene kojih treba da budu svesni dok procenjujete svoje prilike u inostranstvu.

Kao što je objasnio LinkedIn:

„Kako svet postaje manji, a poslovne ambicije sve veće, sve više marketinških stručnjaka dobija međunarodne marketinške mandate. Jedna je stvar razviti efikasne marketinške strategije u udobnosti svog domaćeg tržišta, ali sasvim druga odvesti napad na nepoznatu teritoriju.”

Da bi pomogao u tome, novi međunarodni marketinški resurs LinkedIn-a sadrži niz uvida specifičnih za region, sa početnim pregledima podataka za SAD, UK, Nemačku, jugoistočnu Aziju i Australiju.

Uvidi uključuju doseg lokalne publike na LinkedIn-u, najbrže rastuće branše, formate oglasa sa najboljim učinkom i još mnogo toga.

U nastavku pogledajte pregled uvida u američko tržište, dok LinkedIn takođe napominje da će se više regiona postepeno dodavati tokom vremena.

Similar Posts