TikTok pokreće „Interaktivne dodatke“ kako bi pomogao brendovima da naprave privlačnije oglase.
TikTok dodaje niz novih načina za podsticanje angažovanja sa vašim oglasima u strimu, sa novim „Interaktivnim dodacima“ koji, kako zvuče, uključuju interaktivne elemente u vaše video promocije.
Kao što možete videti u ovim primerima, TikTok-ovi interaktivni dodaci pružaju niz funkcija angažovanja koje podstiču korisnike da preduzmu akciju u vezi sa vašim oglasom, pozivajući ih na iskustvo.
Prema TikTok-u:
„Interaktivni dodaci nude jedinstven način da privučete angažovane gledaoce iskačućim prozorima, nalepnicama i drugim vizuelnim elementima. Gledaoci koji su podelili, lajkovali ili komentarisali video o brendu TikTok imaju 150% veću verovatnoću da će kupiti proizvod ili uslugu. Ova nova kreativna poboljšanja olakšavaju privlačenje očiju aktivnih potrošača.”
Mislim, to je verovatno pomalo pogrešna statistika u ovom kontekstu, jer je zasnovana na trenutnim trendovima korišćenja – tj. ljudima koji se trenutno bave TikTok oglasima, a ne onima koje mamite da stupe u interakciju sa ovim funkcijama.
Mislili biste da je veća verovatnoća da će ljudi koji stupaju u interakciju sa generičkim TikTok oglasima kupovati nego oni koji se angažuju zbog ovih novih pokretača, ali čak i tako, to bi mogao biti dobar način da izazovete odgovor i povećate pamćenje brenda, uz niz zanimljivih opcije koje treba razmotriti u svom TikTok marketinškom pristupu.
Kao što možete videti ovde, dodaci su kategorisani u dodatke „Premijum“ i „Standard“, što se ne odnosi na nivoe potrošnje na oglase, već na vaše specifične ciljeve.
„Standardni dodaci nude način za postizanje marketinških ciljeva nižeg toka prodaje, kao što je povećanje broja klikova i konverzija. Vrhunski dodaci nude način da se postignu ciljevi u gornjem toku, kao što su svest o brendu i izgradnja zajednice. I jedno i drugo vam nudi jedinstvenu priliku da privučete pažnju ljudi u formatu koji im odgovara.”
Uz to, sve ove opcije još uvek nisu dostupne svim oglašivačima, a beleške na TikTok stranici za pomoć pokazuju da su još uvek u testiranju i da nisu dostupne za sve naloge.
Ali oni će uskoro biti, a to pruža niz novih opcija koje treba razmotriti u vašem TikTok marketinškom procesu, uključujući zanimljive upite za oglase koji vam mogu pomoći da povećate stopu odgovora.
Prava efikasnost takvih će se svoditi na to kako ih koristite i kako možete da iskoristite prave pokretače da biste podstakli sledeće korake koje želite da vaši potencijalni klijenti preduzmu.
To će zahtevati eksperimentisanje i testiranje, ali sada imate novi spektar opcija koje možete isprobati, što bi moglo da otvori velike mogućnosti za vaše napore.
Ako ništa drugo, sigurno izgledaju zanimljivo, a biće zaista zanimljivih, kreativnih upotreba ovih opcija koje povećavaju učinak TikTok oglasa.