Meta preimenuje svoje alate za automatizaciju oglasa kako bi razjasnio svrhu svakog elementa.
Kako radi na pružanju više opcija koje će pomoći oglašivačima da se kreću kroz razvoj privatnosti podataka, Meta je najavila da preimenuje svoje alate za automatizaciju oglasa kako bi jasnije razgraničila svrhu svakog od njih i postigla bolje rezultate. Od danas, Meta proizvodi za automatizaciju oglasa biće konsolidovani u okviru novog portfelja pod nazivom „Meta Advantage“. Pod banerom „Prednost“, Meta opcije će biti podeljene u dve linije proizvoda – kako je Meta objasnio: „Prvo, postoje funkcije označene sa „Prednost“ koje vam omogućavaju da poboljšate određeni aspekt ručnog podešavanja kampanje, kao što su izabrane opcije detaljnog ciljanja u okviru vaše ciljne publike. Drugo, postoje proizvodi sa oznakom „Prednost+“ koji vam omogućavaju da automatizujete ceo tok kampanje od kraja do kraja ili ceo osnovni korak ručnog podešavanja kampanje, kao što su odredišta za plasman ili oglas.“ Funkcionalno, promena naslova još uvek ne dodaje ništa novo, iako je Meta označila neka nadolazeća ažuriranja svojih opcija automatizacije.
Pod Meta Advantageom, imaćete: Advantage Lookalikes i Advantage Detailed Targeting – Ovo su trenutno vaši alati za proširenje sličnosti i proširenje detaljnog ciljanja, koji vam omogućavaju da proširite svoj doseg na osnovu sličnih osobina publike Advantage Lookalike – Slično proširenju Lookalike, ovo omogućava Meta sistemu da dosegne širi skup ljudi od onih koji su definisani u vašoj početnoj Lookalike publici. Prednost detaljnog ciljanja – Ovaj proces koristi vaše izabrane postavke ciljanja kao smernicu za pronalaženje dodatne publike. „Ako Advantage detaljno ciljanje pronađe bolje mogućnosti za učinak van vaše definisane publike, proizvod vrši dinamička ažuriranja kako bi pokušao da optimizuje te mogućnosti učinka širenjem vaše publike“. Ovo su, u suštini, vaši osnovni alati za automatizaciju ciljanja publike, koji su već dostupni u različitim oblicima. Oni će sada biti grupisani pod novim banerom „Prednost“, koji predstavlja automatizaciju na početnom nivou za ciljanje.
Meta Advantage+ je u međuvremenu za naprednije AI opcije: Advantage+ App Campaigns – Trenutno poznata kao automatizovani oglasi za aplikacije, ova opcija ima za cilj da pojednostavi kreiranje kampanje za instaliranje aplikacije i poveća učinak korišćenjem učenja u realnom vremenu za prilagođavanje oglasa za publiku, odredište za plasman i oglas. Prednost+ odredišta za plasman – trenutno poznata kao automatska odredišta za plasman, ova opcija ima za cilj da pronađe najefikasnije odredište za plasman za dati oglas, pružajući dodatne mogućnosti oglašivačima da maksimiziraju učinak. „Prikazivanje vaših oglasa na 6 ili više odredišta za plasman – kao što su Facebook Marketplace, Instagram Stories, Reels – daje našem sistemu veću fleksibilnost za kontrolu troškova i pružanje boljih rezultata. Advantage+ Creative – trenutno poznata kao dinamička iskustva, ova opcija pruža automatizovane optimizacije oglasa kako bi se poboljšao učinak oglasa. Kampanje za kupovinu Advantage+ – Ova će uskoro stići i dizajnirana je da optimizuje učinak onlajn prodajnih kampanja korišćenjem promenljivih uključujući oglase, ciljanje, odredišta za plasman i budžet. Kampanje za kupovinu Advantage+ su trenutno još uvek u beta testiranju i očekuje se da će biti predstavljene svim kupcima pre kraja godine. Kao što vidite, nema ništa novo, kao takvo, u vezi sa alatkama, ali ideja je da će odvajanjem svakog elementa biti jasnije šta svaka opcija pruža i što se odnosi na vaš pristup koji će vam pomoći da maksimalno povećate svoje kampanje.
I definitivno, Meta alati za automatizaciju su se poboljšali poslednjih godina. Nekada se smatralo velikim rizikom, jer biste mogli da izgubite novac zbog loše ciljanih pristupa, mnogi stručnjaci za oglase sada preporučuju Meta sisteme kao ključni način za maksimiziranje učinka vaših kampanja.
Morate samo da prođete kroz fazu učenja, što nekima može biti uznemirujuće. Ali ako Meta sistemima date vremena da izmere i razumeju odgovor publike, oni mogu pomoći da poboljšate svoje napore.
A sada će biti pod novim zaglavljem, što je vredno pažnje u vašem procesu.