Tviter testira novi marker indikatora statusa u tvitovima.
Šta ako biste mogli da obavestite svoje pratioce na Tvitteru gde ste i šta radite u bilo kom trenutku, putem jednostavnog, upornog signala na svakom od vaših tvitova. Da li bi to bilo od koristi?
Čini se da ćemo to saznati, jer Tvitter naizgled ponovo budi svoj statusni projekat, koji bi dodao malo, prilagodljivo ažuriranje statusa u tvitove.
Kao što možete videti u ovom primeru, koji je podelio istraživač aplikacija Alesandro Paluci, izgleda da Tvitter razvija novi indikator statusa, umetnut u svaki pojedinačni tvit, koji bi vam omogućio da zabeležite gde ste, kako se osećate, šta ste. re do itd.
Što bi moglo biti interesantno za kontekst – ali takođe, možda i nije?
Tvitter je zapravo počeo da radi na ovome još 2018. godine, među nizom potencijalnih nadogradnji tvitova.
Kao što možete videti u ovoj varijanti, Tviter-ov originalni koncept je bio malo više stilizovan i možda je izgledao bolje od ove nove iteracije. Naravno, još uvek je na testiranju, tako da ne znamo sa sigurnošću kako bi to moglo izgledati u živom okruženju, ako zaista i dospe tako daleko. Ali čini se da Tvitter u najmanju ruku eksperimentiše sa konceptom još jednom kao sredstvom za povećanje angažovanja na tvitovima.
Tvitter radi na nizu ažuriranja i testova na ovom frontu kao deo nastojanja da poveća upotrebu u naredne dve godine. Prošlog februara, u prezentaciji dana analitičara, Tviter je ciljao na dostizanje 315 miliona mDAU (dnevno aktivnih korisnika koji se mogu unovčiti) do kraja 2023. godine – što je trenutno oko 100 miliona više korisnika nego što trenutno vidi.
Što možda ne zvuči preambiciozno, dok ne uzmete u obzir da je Tviter dodao samo 18 miliona mDAU u celoj 2021.
Ako želi da postigne svoj cilj, moraće značajno da poveća zamah svog rasta, zbog čega mora da isproba što više novih i zanimljivih koncepata, u nadi da će oni kumulativno podstaći aktivno in- angažovanje aplikacije.
Indikatori statusa izgledaju kao manji element u ovome, ali opet, oni su kumulativni, tako da ako svaki novi deo dodaje samo malo angažovanja, to bi moglo doprineti većem cilju.
Možda.
Zaista, biće veliki izazov za Tvitter da dostigne ove brojke, a platforma se takođe nada da će povećati svoj prihod sa 5 milijardi dolara na 7,5 milijardi dolara u istom vremenskom okviru. Na mnogo načina, Tviter stvara štap za svoja leđa sa tako velikim ciljevima – ali u isto vreme, nekako je morao, sa grupom investitora koji su kupili svoj put do Tvitera da bi povećali pritisak na menadžment da ubrza rast.
Zaista, Tviter verovatno nema drugog izbora osim da nastavi da baca stvari na zid u nadi da će se neki zalepiti. Čini se da prostor drži svoje mesto. Flote nisu.
Očekujte da ćete videti još mnogo varijacija i testova na putu, sa indikatorima statusa koji bi potencijalno mogli biti drugi deo.