TikTok pokreće novu inicijativu za edukaciju o marketingu kako bi pomogao oglašivačima da maksimiziraju svoje mogućnosti.
Kako radi na maksimiziranju svojih mogućnosti za prihod, TikTok pokreće novu obrazovnu inicijativu kako bi pomogao trgovcima da bolje razumeju i iskoriste različite funkcije platforme kako bi dosegli i angažovali TikTok publiku.
Nazvan Univerzitet Partnerstva kreativnih agencija (CAP), program će voditi partnere agencija i slobodne kreativce kroz sve aspekte efektivnog kreiranja TikTok-a.
Kao što je objasnio TikTok:
„CAP Univerzitet je prilagođeni program učenja koji omogućava polaznicima da se pridruže kursevima koje žele, prilagode svoj kurikulum učenja na osnovu jedinstvenih oblasti rasta agencije, pa čak i prisustvuju sesiji uživo sa TikTok-ovim CAP timom kako bi unapredili svoje znanje i stekli -dubinsko razumevanje kreativnih mogućnosti na platformi i van nje.”
Početni dostupni elementi uključuju „TikTok: Od brifinga do predstavljanja“, „Koncept i kreiranje za TikTok“, „Trendovi i licenciranje muzike“ i još mnogo toga.
Kao što možete videti ovde, postoji i element fokusiran na rad sa kreatorima TikTok-a, što je kritičan građevinski blok za tekući rast aplikacije.
Jer ako TikTok želi da njegove vrhunske zvezde nastave da objavljuju, mora da im plati – jer ako ne može da ponudi ekvivalentne ponude onima dostupnim u drugim aplikacijama, na kraju bi se mogao suočiti sa pobunom kreatora, što je na kraju dovelo do Vineovog propast.
Suština je da je monetizacija kratkih video snimaka teška, jer imate mnogo manje mogućnosti za pauze za oglase, ili barem za oglase koji se mogu direktno pripisati sadržaju autora.
Ali TikTok ima niz načina za monetizaciju i privlači pažnju mnogih brendova. Sada samo treba da stvori pravičnu vezu za finansiranje svojih ključnih saradnika, a ugovori sa brendiranim sadržajem, idealno, čine deo te petlje.
Novi obrazovni program mogao bi biti odličan način da poboljšate svoje znanje o TikTok-u, uz direktan doprinos sopstvenog kreativnog tima platforme. A ako to olakšava nove veze sa kreatorima, tim bolje za TikTok proces.