Tviter proširuje test formata prikaza sličnog TikTok-u.

U onome što brzo postaje ključni trend društvenih platformi ranih 2020-ih, čini se da je Tviter najnovija platforma koja je prestala sa „potpunim TikTok-om“.

Kao što možete videti u ovom primeru, koji je objavio stručnjak za društvene medije Matt Navarra, Tviter trenutno testira novi format za svoju stranicu Ekplore koja izgleda baš kao TikTok, zajedno sa stranicom „Za vas“ da istakne najbolji sadržaj koji vam odgovara , na osnovu njegove popularnosti i vaših istaknutih interesovanja.

Ažurirani izgled ima dva elementa – na glavnoj stranici „U trendu“, korisnici mogu da izaberu „Personalizovano“ ili „Najbolji trendovi“, koji je u to vreme najpopularniji sadržaj na platformi.

Međutim, kada pređete na fid „Za vas“, dobijate ceo ekran, vertikalno pomeranje, prikaz tvit sadržaja u stilu TikTok-a, koji izgleda prvenstveno fokusiran na video tvitove, iako tu postoje i tekstualni tvitovi, svi predstavljen u ovom sveobuhvatnijem stilu prezentacije.

Što bi zapravo mogao biti pametan potez, oslanjajući se na evoluirajuće potrošačke navike, istovremeno omogućavajući Tviteru da stekne konkretniji uvid u interesovanja i navike korišćenja svakog korisnika.

Ključ uspeha TikTok-a je njegov algoritam, koji je TikTok u stanju da precizira posebno jer format prikaza preko celog ekrana za svaki klip obezbeđuje da dobije direktan odgovor na svaki post, sa svakom radnjom koju preduzmete ukazuje na vaše relativno interesovanje za taj određeni video. Tviter ne može da dobije iste podatke, pošto postoji više tvitova na ekranu u bilo kom trenutku, ali razdvajanjem u jedan tvit po kadru, to bi moglo pomoći Tviteru da bolje razume interese svakog korisnika i poboljša svoje preporuke .

Napomena: Meta se takođe kreće u ovom pravcu sa svojim sistemima za preporuke sadržaja.

Ali još uvek nije dostupan svim korisnicima.

Pitali smo Tvitter o novom testu i dao je sledeću izjavu:

„Nastavljamo da testiramo preuređenu, personalizovaniju stranicu Istraži kako bismo vam olakšali da se opustite, pronađete nova interesovanja i vidite šta se dešava.

Tviter napominje da je ovaj test počeo u decembru prošle godine, a sada se proširuje na više korisnika, u malo ažuriranom izgledu.

Tviter kaže da je ovo još uvek ograničen eksperiment, ali da se nada da će moći da stekne više uvida u ono što svakog korisnika zanima putem novog izgleda.

Opet, to bi mogao biti interesantan eksperiment, a činjenica da više korisnika sada vidi ovu opciju bi sugerisala da je Tviter postigao određeni uspeh sa svojim početnim testovima, što je dovelo do sledeće faze proširenja.

Ali da li će leteti pod Elonom Maskom, koji bi uskoro trebalo da postane izvršni direktor Tvitera, pošto se detalji njegovog otkupa budu finalizovani? Čini se kao logičan potez, a Tviter pokušava da smisli kako da poboljša svoj format prezentacije u skladu sa razvojnim trendovima korisnika.

Flote nisu uspele, ali možda je ovo manje nametljiv, intuitivniji način da počnete da pomerate otkriće tvitova u drugom pravcu.

Similar Posts