Instagram testira novu “Zakazano” nalepnicu za priče koje će vašu publiku podsetiti na predstojeće događaje.
Ovo bi moglo biti zanimljivo – Instagram trenutno testira novu nalepnicu „Zakazano“ za priče, koja pruža još jedan način da promovišete vaše predstojeće događaje.
Kao što možete videti na ovim slikama, koje je postavio istraživač aplikacija Ahmed Ghanem, nova nalepnica „Zakazano“ vam omogućava da delite podsetnik za svoje događaje u svojoj priči, sa direktnom vezom do liste događaja kako biste izabrali koji određeni događaj želite promovisati.
Već možete da promovišete predstojeće događaje u pričama i glavnom fidu kao deo inicijalnog procesa kreiranja, ali trenutno ne postoji način da lako ponovo delite i ponovo promovišete iste nakon što podesite događaj. Takođe možete da koristite nalepnicu za odbrojavanje kao sredstvo za stvaranje iščekivanja, ali ona nema konkretnu vezu sa samim događajem.


Postoje zaobilazna rešenja – kao što je korišćenje nalepnice za odbrojavanje u kombinaciji sa nalepnicom za vezu za upućivanje ljudi na relevantne informacije, ali ova nova opcija je integrisanija i preciznije usklađena sa direktnom, pojednostavljenom promocijom događaja u aplikaciji.
To bi mogao biti odličan način da povećate svest o vašim događajima, a možete zamisliti da će muzičari i drugi umetnici zasnovani na performansama smatrati da je ovo izuzetno dragoceno u podsticanju direktnije promocije i saobraćaja.
Brendovi će takođe moći da koriste nalepnicu da ponovo promovišu predstojeća lansiranja i događaje, a postoji i niz potencijalnih upotreba koje mogu pomoći u vašim naporima.
Sve dok ga ne preterujete. Kao, ljudi će shvatiti suštinu, nećete morati ponovo da delite podsetnike o vašim događajima svaki dan, ali bi to moglo biti zgodno da to imate na umu svojim pratiocima.
Nova nalepnica „Zakazano“ je sada dostupna nekim korisnicima u najnovijoj verziji aplikacije.