Instagram objavljuje novi vodič za mala i srednja preduzeća za isticanje ključnih marketinških mogućnosti u aplikaciji.
Instagram je objavio novi vodič za mala preduzeća, koji pruža pregled nekih ključnih Instagram marketinških saveta, prema savetima vlasnika preduzeća koji su koristili platformu za postizanje uspeha.
U partnerstvu sa Natalijom Kamargo iz brenda naočara Estilo 4 olho, Triniti Muzon Voford, izvršnog direktora brenda za zdravlje i lepotu Golde sa sedištem u Bruklinu, i Mimi Striplin brenda nakita, odeće i dodataka The Tini Tassel, Instagram je sastavio jednostavan pregled razne funkcije i saveti koje možete koristiti da povećate prisustvo svog brenda u aplikaciji.
Pregled na 8 stranica podeljen je na tri elementa, od kojih je prvi „Podstaknite svest i izgradite zajednicu“, sa pet saveta na tu temu.
Sledeće je „Nabavite svog sledećeg kupca“, u kojem se navode neke osnovne napomene o sticanju.
A poslednji odeljak se bavi „uzbudljivim kupcima i povećanjem prodaje“ kroz vaše prisustvo IG-a.
To je prilično osnovno, iskreno, i većina saveta je fokusirana na isticanje funkcionalnosti u aplikaciji kojih možda niste svesni. Kao takav, takođe deluje pomalo samopromotivno po prirodi – ali opet, ako tražite načine da povećate svoje prisustvo na Instagramu i maksimizirate svoje mogućnosti, vredi biti svestan ovih funkcija i opcija u svakom slučaju, i to smislu, verovatno vredi pogledati.
Ali kao što možete videti na gornjim snimcima ekrana, mnogo je „koristiti ovu sjajnu funkcionalnost da biste povećali svoje prisustvo“. Što, opet, nije loše, ali verovatno nije tako pronicljivo, iz strateške perspektive, kao što sam se nadao.
Ipak, besplatna je i možda vas upozorava na opciju koju ne koristite, a koja bi mogla biti od koristi u vašim naporima.