Instagram dodaje nove upite kako bi pomogao da se poveća podrška za dobrotvorne svrhe.

Instagram testira novi način podizanja svesti o društvenim uzrocima u aplikaciji, sa dodatnim iskačućim prozorom na stranicama za pretragu sa heštegom odabranih pokreta koji podstiču korisnike da pomognu u širenju reči na različite načine.

Kao što možete videti na ovim slikama, sada, kada tražite određene heštege vezane za uzroke, novi iskačući prozor će vas pitati da li želite da podelite stranicu sa heštegom sa svojim vezama ili da kreirate sopstvenu akciju prikupljanja sredstava za cilj , pri čemu se 100% donacija vraća relevantnoj organizaciji.

„Heštagovi su dugo bili mesto gde ljudi otkrivaju nove razloge za podršku na Instagramu, a sada kada tražite određene hashtagove povezane sa određenim pokretima, imaćete mogućnost da ih podržite.“

Instagram kaže da su mnogi korisnici zatražili direktnije načine za podršku dobrotvornim organizacijama, dok se takođe konsultovao sa brojnim organizacijama o projektu kako bi se uverio da koristi najbolji pristup za jačanje relevantnih pokreta.

„Prvo ovo uvodimo u nekoliko hashtagova koji su fokusirani na popularne i dugotrajne pokrete na Instagramu i u svetu, kao što su #BlackLivesMatter, #vomensrights i #climatecrisis.

Kao što je napomenuto, to bi mogao biti odličan način da se podigne svest o svakom pokretu, a istovremeno da se više korisnika upozna sa Instagram funkcijom dobrotvornih donacija, koja omogućava svima da promovišu dobrotvornu organizaciju koja im je relevantna putem svog profila i objava.

Instagram radi na tome da doda više funkcija tipa donacija, uključujući prikupljanje sredstava u dobrotvorne svrhe, lične prikupljanje sredstava (koje su sada uklonjene), kao i alate za napojnicu i finansiranje kreatora. Osim što pomažu u relevantnim uzrocima, opcije takođe navikavaju korisnike na prenos sredstava u aplikaciji, što se dalje oslanja na prošireni pritisak na e-trgovinu.

Dakle, iako je glavna motivacija altruistička, postoji i komercijalni element – ali u svakom slučaju, sa dosegom do preko milijardu korisnika, pružanje više načina da ljudi podignu svest o uzrocima u aplikaciji može biti samo dobra stvar.

Novi upiti se od danas testiraju sa nekim uzrocima.

To bi mogao da bude odličan način da se podstakne direktnija akcija u aplikaciji, sa većom verovatnoćom da će zainteresovani pretraživači želeti da urade svoj deo.

Similar Posts