TikTok pokreće oglase za pretragu u beta verziji za odabrane partnere.
Evo novog razmatranja za TikTok trgovce.
Ove nedelje, TikTok je pokrenuo beta testiranje za oglase u rezultatima pretrage, što pruža još jedan način da dođete do TikTok publike putem termina za pretragu koje oni koriste.
Kao što možete videti u ovom primeru, koji je objavio stručnjak za digitalne oglase David Herrmann, novi TikTok-ovi oglasi za pretragu, označeni oznakom „Sponzorisano“, pojavljuju se iznad liste termina „drugi su tražili“ na stranici rezultata pretrage, što generalno znači da će se pojaviti unutar prva četiri prikazana rezultata.
Ova opcija će na kraju omogućiti TikTok oglašivačima da ciljaju one koji traže određene termine, što bi mogao biti odličan način da doprete do ljudi sa većom namerom i interesovanjem za kupovinu, i mogao bi biti odličan kompliment vašem celokupnom TikTok marketinškom pristupu.
Pored ovoga, Herrmann dalje napominje da će TikTok takođe pružiti oglašivačima listu termina za pretragu koji su doveli do klikova na njihove kampanje, dodajući još jedan potencijalni element ciljanja za vaše oglase.
Na osnovu toga, zatim možete da napravite bazu podataka o najpopularnijim srodnim pretragama u aplikaciji, koja onda može da vam pomogne da usmeravate ciljanje sadržaja i naslova video zapisa kako biste dobili veću vrednost od svog ukupnog TikTok pristupa.
TikTok to ne može da uradi, jer ne možete da ubacite klipove tokom i pre-roll u kratke video klipove. Zbog toga želi da doda duže video zapise i olakša nova partnerstva u e-trgovini, ali ako to postane veći problem, a kreatori počnu više da se žale na nedostatak opcija prihoda u TikTok klipovima, do te mere da se umesto toga fokusiraju na druga mesta, to bi moglo, na kraju, postati egzistencijalna briga, ako TikTok ne može da ispravi brod.
Ima dosta vremena za ovo, pa čak i ako funkcioniše kao dodatni kanal za kreatore, oni će i dalje videti da nastavljaju da objavljuju u aplikaciji. Ali pretpostavljam da će sledeća velika bitka u izgradnji šire ekonomije kreatora biti ekskluzivni sadržaji koje nudi svaka aplikacija, zbog čega će Meta i IouTube izgledati da zaključaju svoje najpopularnije zvezde i sprečiće ih da objavljuju na TikTok-u.
To bi moglo smanjiti tržišni udeo TikTok-a ili barem usporiti njegov zamah – zbog čega je TikTok-u potrebno više opcija za oglase i alata da proširi sopstveni potencijal prihoda i ublaži takav rizik.
Oglasi na Mreži za pretragu su samo još jedan deo šire šeme – a za brendove bi mogli da ponude značajne prednosti.
Zatražili smo od TikToka više informacija o beta reklamama za pretragu i ažuriraćemo ovaj post ako/kada dobijemo odgovor.