Novo istraživanje pokazuje kako se trgovci približavaju metaverzumu, kripto i NFT-u.
Dakle, šta mislite o „metaverzumu“ i njegovim nadolazećim aplikacijama za marketing? Šta je sa kriptovalutama i ponudom opcija kripto plaćanja, ili NFT-a i potencijala za brendirani digitalni sadržaj koji bi mogao da pomogne u podizanju svesti o brendu?
Jasno je da postoji određeni nivo mogućnosti u svakom od ovih elemenata, ali u većini slučajeva je verovatno još prerano da se previše ulaže u sledeću fazu. Jel tako?
Ovo su među pitanjima koja je Unsupervised nedavno postavio preko 800 marketinških stručnjaka kako bi dobili svoja razmišljanja o tome gde su stvari i kuda idu sa najnovijim tehnološkim trendovima.
Među njihovim ključnim nalazima:
41% prodavača veruje da dobro razume metaverzum – dok ga više od 1 od 10 uopšte ne razume
Više od polovine onih koji razumeju metaverzum će nastojati da ga koriste u svojim marketinškim strategijama ove godine
Prihvatanje kripto plaćanja i kreiranje brendiranih NFT-ova su među glavnim preporukama marketinških stručnjaka u vezi sa novom tehnologijom
Još uvek je veoma rano u razvoju za mnoga od ovih razmatranja, ali stvari se brzo kreću i možda postoje dodatne mogućnosti za rane pokretače u prostoru,
Ovde možete pogledati kompletan izveštaj o anketi Unsupervised ili pogledati infografski sažetak u nastavku.